Primăria comunei Ciorescu
Primaria comunei Ciorescu a fost infiintata in 26 iunie 1969. De atunci primaria este Autoritate Publica Locala de nivelul I în care activează la moment 20 de funcţionari si indeplineste urmatoarele sarcini:
-decide punerea in aplicare si modificarea, in limitele competentei sale, a impozitelor si taxelor locale, a modului si a termenelor de plata a acestora, precum si acordarea de facilitati pe parcursul anului bugetar;
-administreaza bunurile publice si de domeniul privat al comunei;
- decide darea in administrare, concesionarea, darea in arenda ori locatiune a bunurilor domeniului public al comunei, pecum si a serviciilor publice de interes local, in conditiile legii;
- decide asupra lucrarilor de proiectare, constructie, intretinere si modernizare a drumurilor, podurilor, fondului locativ in condiile legii cu privire la locuinte, precum si a intregii infrastructuri economice, sociale si de agrement de interes local.
Programul de muncă:
Luni- Vineri: 08:00- 17:00
Pauza de masă: 12:00-13:00
Sâmbătă- Duminică: Zile libere
Orele de primire în audienţă a cetăţenilor:
Luni: 15:00-17:00
Vineri: 08:00- 12:00
Anticamera:
Tel/fax: 022-456-344
Instituţiile subordonate primăriei:
Instituţiile care prestează servicii populaţiei:
Hramul satelor comunei Ciorescu se sărbătoreşte :