Primăria comunei Ciorescu
Primăria comunei Ciorescu a fost înființată în 26 iunie 1969. De atunci primăria este Autoritate Publică Locală de nivelul I în care activează la moment 20 de funcţionari și îndeplinește următoarele sarcini:
-decide punerea în aplicare si modificarea, în limitele competenței sale, a impozitelor și taxelor locale, a modului si a termenelor de plată a acestora, precum și acordarea de facilități pe parcursul anului bugetar;
-administrează bunurile publice și de domeniul privat al comunei;
- decide darea în administrare, concesionarea, darea în arendă ori locațiune a bunurilor domeniului public al comunei, pecum și a serviciilor publice de interes local, în condițiile legii;
- decide asupra lucrărilor de proiectare, construcție, întreținere și modernizare a drumurilor, podurilor, fondului locativ în condițiile legii cu privire la locuințe, precum și a întregii infrastructuri economice, sociale și de agrement de interes local.
Programul de muncă:
Luni- Vineri: 08:00- 17:00
Pauza de masă: 12:00-13:00
Sâmbătă- Duminică: Zile libere
Orele de primire în audienţă a cetăţenilor:
Luni: 15:00-17:00
Vineri: 08:00- 12:00
Anticamera:
Tel/fax: 022-456-344
Instituţiile subordonate primăriei:
Instituţiile care prestează servicii populaţiei:
Hramul satelor comunei Ciorescu se sărbătoreşte :